Inflyttning

Ungefär såhär såg det ut i 20 december när vi flyttade in. Fast med ett kartongberg någonstans mellan kameran och soffan. 
Köket var mycket funktionsdugligt och nästan färdigt.
Sängen på plats. Till och med en liten gardin uppe på prov. 
Badrummet i dess dåvarande läge. Vad som inte syns på bilden är att innertak saknas och att belysningen består av en provisoriskt upphängd spott. 
Pappa högg en julgran åt oss. Morfar och Gen donerade julgranspynt. <3
Julaftonsmorgon då kaoset börjat lägga sig. 
Köpte en tjusig adventsljusstake. Längtar till nästa jul då jag får sätta upp den igen.
Köpte ett nytt köksbord och stolar på Ikea. Montering pågår. 
Innertaket på gång.
Till höger krukväxten som mot all förmodan överlevde att bo i mitt rum hemmahemma, var sämst på att vattna. Men hör och häpna! Jag har skaffat mig riktigt många växter nu, och de lever än!
Bildbevis! (Nu, en månad senare är den lite mer vissen men fortfarande mycket vid liv.)
Vid påsk blev det påskris, tapeter, ett hörnskåp med microhylla med mera. 
Tentaplugg. Matte, cellbiologi och genetik. Trivs bra på min utbildning! 
Trivs även väldigt bra i lägenheten och som sambo. 
Linda, Lägenhet | |
Upp