you'd better watch out

Översatte spanskatexter med Linnea på sovmorgonen (ninjaaaa) och gjorde en övning med glosor som vi inte har i läxa men som jag tror kan vara bra att kunna. På kemin sa Sven högt vilka tre som lyckats bäst på provet, det tyckte inte jag kändes helt okej. Efter skolan satt jag kvar och räknade matte, gjorde test-uppgifterna för index. Lagade mat med mamma och nu svarar jag på lite frågor som jag tror kan komma på ekonomi-provet. Jag ligger i fas.

Sen ska jag läsa bok tills det är dags att sova. Hejsvej. (Eller så börjar jag på en ny klänning, men det tror jag inte.)
Linda | |
#1 - - emma:

jag tyckte inte heller det var helt okej! :O

#2 - - Linnea:

Ninja for liiife hehe :D

Gud vad du är duktig! Själv har jag kollat på tv hela dagen!

Och Sven är ju som han är :O

Upp