bultande hjärta

Efter skolan fick jag sällskap av Mikael och David bort till station, skulle ta tåget till Linköping och möta Nea. Precis när jag kom runt hörnet såg jag tåget åka iväg. Väntade på nästa och kom fram precis när Nea slutade, perfekt. Traskade runt på stan, en stund med Amanda (som går i Neas klass). Pratade om allt mellan himmel och lajv. Köpte lite julklappar och så.

Borde sluta köpa tyg, men det är ju sååå roligt. Älskar att gå i affärer, känna på tyger, jämföra priser, drömma om vad det kan bli, köpa det BILLIGT (tacka vet jag loppis och tygbutiken med källare). Att sedan komma hem, vika fint, lägga i hög, fota och lägga ner i kartongen... Men nu har jag sju klänningstyger jag kan komma på såhär på rak arm. Kommer aldrig hinna sy så mycket som jag vill.

Ska skriva uppsats på engelska imorgon, om musik. Det ska bli roligt. Ska ha samhällsprov också, det kan bli roligt ifall det är bra frågor. På torsdag är det spanskaprov, då ska vi skriva ännu en uppsats/text. Det ska bli roligt. Spanska är roligt, jätteroligt!

Nu ska jag lyssna på Navid, ta det lugnt och inte plugga. Imorgon är det bad.
Sömnad | |
#1 - - emmaaa:

uppfattar en ton av ironi, eller? kanske inte är fallet?

Upp