björns vänner - åkrar och himmel <3

Pappa fick en tröja av mormor i julklapp. Han hade med sig den när vi var i Söderköping. Efter att vi gått till Jesper fick jag låna den, han har inte fått tillbaka den än. Tror jag kommer använda den mer än honom.

David har startat en trend i området: att skotta taket. Han var orolig att det var för mycket snö, så han pallra sig ut och puttade ner det någon dag. Det spred sig som en löpeld. Om man ramlar ner landar man åtminstone mjukt, ifall det inte är något staket ivägen. Aj.

Gick som sagt hem till Jesper och såg på sonen. Han var tre veckor och två dagar. Herregud. Ska barn vara så små? Det är läskigt. De måste vara väldigt ömtåliga.

Vet för övrigt inte vad jag ska göra med mitt hår. Det har nått den magiska längden. För kort för att sätta upp och för långt för att fluffa till. Det bara hänger. Ska jag klippa av det eller låta det växa?
Linda | |
#1 - - Lisa:

klippa sådär fint som du hade förut (: jag tror det var innan du klippte dej sist, de tyckte jag var fint!

#2 - - Ingrid:

Svar; stackare. :( den vill inte funka, så ludvig och erik försöker fixa den. :/

Upp