Vad jag roat mig med på sistone

Jag har påbörjat projekt det-perfekta-skjortmönstret. Vill att den ska vara lite lagom figursydd. Med en Ottobre-tidning, en HM-skjorta och en kappahl-skjorta till hjälp har jag möjligtvis fått till något bra. Ska provsy i veckan.
Fredrik och jag ägnade en halvdag åt att städa hela lägenheten grundligt. Dagen därpå ägnade vi åt att stöka ner mer brödbak. 
Under mina tre terminer på universitetet har jag samlat på mig ganska många block med anteckningar. Tycker om mina föreläsningsanteckningar och vill behålla dem. Men jag inser också att jag inte kommer kolla i dem särskilt ofta. Så jag vill inte att de ska ta för mycket onödig plats. Därför rev jag ur alla papper ur blocken, gjorde hål och satte in i pärmar med kurs-register. Mycket nöjd!
 
Linda, Tankar | |
Upp