Helgfrukost

Jag njuter verkligen av den här helgen, jobbade hela förra helgen och lite helgen innan det. Så nu passar jag på att vara ledig. Igår spenderade jag flera timmar med att göra listor i min bullet journal, bland annat en lista över listor jag ska göra. Sån är jag! Har bakat bröd också.
Nattjästa frukostfrallor, bästa grejen! Följde detta recept som är extra bra för att det inte behöver jäsa på morgonen. Det är bara att kliva upp, starta ugnen, hälla ut degen på en mjölig skärbräda, skära bitar och grädda. 
På vardagar äter vi alltid frukost i soffan framför nyhetsmorgon (älskar't). Så när vi på helgerna dukar fram och äter vid köksbordet känns det väldigt tjusigt och mysigt. 
Husmorspyssel, Linda | |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Vi är tvärtom, äter alltid i köket utom på söndagar >.< ;)

Upp