strunt

Det finns massor att skriva, jag upplever sketans mycket har i Syrien. Jag skulle vilja skriva om allt, men det blir for trakigt att bara rada upp allt gjort, o det blir alldeles for mycket om jag skriver om varje detalj. - Sa jag gor som vanligt, skriver lite random. Mest strunt.

Idag har vi nastan bara akt buss. Forst akte vi fran Der ez Zum med en fin buss tillbaka mot Palmyra. Vi akte genom oknen pa en vag som var rak, valdigt rak. Det fanns en varningstriangel innan varje kurva. Langs vagen sag vi faraherdar som lat sina far beta pa de fa, taggiga vaxter som fanns. Vi akte ocksa forbi stallen dar de pumpade olja o naturgas, i samband med det fanns det militarstationer med en militar flygplats. Dar holl jag ned kameran.

Nar vi var tillbaka till palmyra, at vi mat o vilade lite, sedan akte vi vidare med en dolmusbuss till Homs dar vi ar nu.

Har tagit in pa ett ganska fint hotell, det ingar frukost o middag. Brukar inte vara pa sanna hotell, lite trakigt att inte kunna valja vad man ska ata, men jag klagar inte.

Nu sitter jag pa ett internetcafe, vilket ar ganska sjalvklart. Mamma o pappa har trottnat, de gar nu. Emanuel o jag ar kvar. Jag tankte att jag skulle hinna att halsa gott nytt till Sverige.

Sa gott nytt ar, o glom inte era nyarsloften!

(mitt lofte ar att skaffa spotify, vilket ar fy skam pa torra land att jag inte har)

linnea the parasit
Linnea | |
Upp