frimärken

Jag måste slutaaaa. Eller skicka fler brev. För såfort jag ser fina frimärken så måste jag köpa dem. Och nu har jag upptäckt att man kan köpa frimärken från postens hemsida, frimärken som gavs ut för några år sedan och är svåra att hitta i butik. Det fina med att köpa frimärken är att de alltid kostar lika mycket. 12-kronors kostar ju 12 kronor.
 
Hittade 1-kronas frimärken. Är så himla sugen på att köpa 28 stycken och sätta på nästa brev till Joyce. Det får bli ett stort kuvert. 
Linda | |
#1 - - Anny:

Jag blev lite kär i snöflingorna som kom ut i vintras. så jag köpte tape med snöflingor och sen blev det vinterkuvert för hela slanten.

Lågvalörsmärken var ingen dum idé!

Svar: Jag köpte 2-kronors på Ica igår. Askalas!
Linda Sjöstrand

#2 - - Andrea Gunnarsson:

Hej! Jag läste på ett blogginlägg som du hade kommenterat att du ska åka som au pair till England! Vet du vilken del du vill till? Själv fudnerar jag också på att åka till Storbritannien som au pair, borde ju inte finnas något roligare!

Svar: Vad roligt! Jag har faktiskt ingen aning om vart i England jag vill. Jag har en enorm förkärlek till England, men har aldrig varit där. Lite pinsamt. London och Oxford verkar fint dock. När tänker du åka och vart? (Svara i mejl om du vill: [email protected].)
Linda Sjöstrand

Upp