Finfinfinfinfin

Jag trodde att jag hade sovit jättelänge och att det bara var ett par timmar kvar tills Victor skulle komma. Men så visade sig att det var dags att ställa tillbaka klockorna. Besvikelse!

Igår var mysigt, släkten var här och firade mig. Åt god mat och god chokladmousse-tårta. Älskar min släkt. Morfar kom och satte sig hos mig. Vi pratade om skolan, språk, resor, livet och framtiden. Det var hur fint som helst. Satt och lyssnade på Anna en stund också, hade kunnat lyssna i flera timmar. Hon jobbar på bank på dagarna och healar på kvällarna. Grymt coolt.

Tänker inte skriva någon skryt-lista med allt jag fått, men måste visa det här!

Andra femtonåringar önskar sig moppe, men jag önskar mig busskort. Fick en rebus och pengar att sätta in på busskortet. Så mycket bättre!
Linda | |
Upp