men gud!

För länge sedan pratade jag med en kille på omegle en hel kväll. Han hette Rickard, var 20 år och från UK. Vi hade en ganska djup konversation om livet. Han hade problem med hur himla blyg han var, han hade knappt vågat prata med någon tjej förut. Vi pratade om det och mycket annat. Framåt 11 när min internetuppkoppling skulle stängas av gav jag honom min mail och han lovade dyrt och heligt att höra av sig, vilket han inte gjorde.

Så trodde jag fram tills nu, för nu har jag läst ett mail han skickat till mig idag. Han berätta att han ljugit för mig. Han heter egentligen Muzaini och är från Indien. Han hade ljugit eftersom att många inte vill prata med indier, hans avsikter hade inte varit onda. Han hade gått in på omegle för att komma över sin blyghet, så fort han började prata med mig ville han avbryta konversationen eftersom han inte ville ljuga för en vän. Men gjorde det inte eftersom han inte kan vara oförskämd. Det var ett himla fint och långt mail. Han bad hemskt mycket om förlåtelse och förklarade allt, inget mer.

Svarat och sagt att jag självklart förlåter honom.
Linda | |
#1 - - Ingrid:

Svar; sist jag färgade till en ny färg (röd) fick jag avfärga, och allt tog mycket längre tid för att jag hade utväxt, eftersom vi var tvungna att färga den första för att hela håret skulle få samma färg.

Okej, det var med än vad jag visste o:

Upp