ha det fint

Fått i uppgift av Lasse att skriva en personlig hälsning till alla i klassen, dem ska han klistra in i en bok som vi ska få på avslutningen. Man får alltså läsa vad alla andra skrivit om än själv. Det är fint och väldigt roligt. Dock lite svårt och jobbigt att skriva, svårt att veta hur seriös man ska vara. Jag är klar med alla, satte mig i solen och skrev klart när jag kom hem.

Min träningsvärk försvann igår, och idag sprang vi på väder. Trodde att jag skulle tuppa av. Fick kramp i vaderna så det stod härliga till. Men det är sista gången någonsin vi behöver springa på väder (såvida man inte gör det frivilligt någon gång). Ikväll ska jag på boxpass i Vadstena med pappa, Åke och Ylwa. Inte fullt lika pepp nu som jag var förut. Fast det ska fortfarande bli kul!

Nu ska jag skriva packlista till Sjögarp.
Linda | |
Upp