tio saker ni inte visste om mig

1. När jag var liten samlade jag på skelett. Hade det i en skokartong på utedasset. En gång fick jag stora älgben av Ulla (Linneas mamma), de fick inte plats i kartongen. Och en gång hittade jag en ryggrad, men den tog jag inte eftersom att den var slemmig.
2. Min preliminära plan är att efter gymnasiet vill jag vara au pair i ett halvår, eller kanske volontärarbeta. Sedan ska jag plugga på universitetet. Siktar på att bli forskare, men jag kommer låta slumpen avgöra. Kan hända att jag glider in på något. Skulle vara kul med något kreativt, som att utveckla produkter. Det vore nästan perfekt, för då får man in lite forskning också.
3. Jag tycker om att läsa böcker och se filmer om barn med hemska uppväxter.
4. När jag var liten blev jag ofta arg och skrev arga lappar till mina föräldrar.
5. Jag ser mig själv som en optimistisk person. Händer något dåligt försöker jag att tänka på allt positivt som händer också.
6. Jag tror inte på gud, men jag tycker att kyrkan och dess gemenskap är intressant
7. Nästa år ska jag kämpa för att få åka på Siesta!-festivalen.
8. Jag och Linnea har massor med fina planer, utöver dem jag nämnt här. När hon har körkort kan man åka på Sverige-turné och hälsa på alla sina internet-vänner. Eller åka till någon liten mysig stad, stanna ett par nätter, ha det bra och lära sig hitta där. Vill också tågluffa och åka Rosa bussarna. (Vore det inte häftigt att göra sådant ensam också?)
9. Jag vill hemskt gärna åka till Indien, Istanbul och andra häftiga ställen.
10. Jag älskar att sortera saker och att skriva listor. För att vara så rörig och jag väldigt ordningsam.
Linda | |
Upp