håller drömmen vid liv

Dog lite nu, måste sluta kolla upp festivaler. Putte i parken har sjukligt många bra artister som jag gillar. Men jag är inte 15, så kan inte åka även om jag skulle få för mina föräldrar. Alla över 15 med bra musiksmak, kolla upp Putte i parken. Tröstar mig med att lyssna på Movits nyaste skiva och drömma om Siesta.

Blev klar med jackan i slöjden idag. Skissat upp hängsleshorts, funderar på att göra ett eget mönster och sy i sommar. Hade no-prov vilket gick helt okej. På rollspelet sydde vi lajvkläder. Var bara två konfirmander där, så jag hade tid att klippa ut tyget till min tunika. Får sy hemma till nästa gång. Hoppas verkligen vi hinner byxor också.

Det är ingen som har lite skinn eller päls till övers eller? Behöver verkligen det till lajvet.


Nu funderar jag på om jag ska rita eller kanske se film med Victor.
Linda | |
#1 - - emmaaa:

sv: jadu, två linnen och en jumpsuit blev det.. :P

Upp